Polska

SPAR GROUP wybuduje 400 sklepów w 5 lat w Polsce

SPAR GROUP planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.

SPAR GROUP zamierza zdobyć polski rynek

SPAR GROUP otworzyła nowy sklep EUROSPAR na terenie Warszawy. Z placówki o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. m² mogą już korzystać klienci Blue City. To największe w całym centrum handlowym miejsce sprzedaży artykułów spożywczych. Wcześniej w tej lokalizacji znajdował się sklep sieci Piotr i Paweł, która stała się częścią SPAR GROUP.

Zobacz także: Grupa Eurocash traci miliony. Zamknęła kilkadziesiąt sklepów

“SPAR GROUP bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce – przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów” – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.

W październiku SPAR GROUP sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu z wieloletnim doświadczeniem w sektorze detalicznym na świecie i w Europie.

Zobacz także: Biedronka będzie otwarta w niedzielę, dzięki umowie z Pocztą Polską

SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6.500 produktów od prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów wzrośnie do 7.500.

Holenderskie przedsiębiorstwo otworzy w Polsce centrum logistyczne

Ponadto SPAR GROUP uruchomi w Polsce centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł – w tym dwóch centrów magazynowych zlokalizowanych pod Poznaniem i Warszawą.

Sieć Dino się rozpędza! Nowy sklep powstaje co 26 godzin

Wszelkie prawa do treści zastrzeżone.

Polecane artykuły

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker