Polska

„ORLEN Paczka” rusza już od jesieni. Do końca roku będzie 5,5 tys. punktów

PKN ORLEN rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „ORLEN Paczka”, wykorzystując potencjał spółki RUCH. Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. Jednocześnie RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, których klienci będą mogli zamawiać przesyłki i odbierać je w automatach, na stacjach ORLEN, w punktach RUCHu i w innych punktach partnerskich.

Spółka RUCH przygotowując się do startu usługi „ORLEN Paczka”, wprowadza wiele zmian organizacyjnych i technologicznych, w tym znacząco skraca czas dostawy przesyłek do punktu do 1-2 dni. Usługa zostanie udostępniona jesienią, ale już teraz RUCH rozwija współpracę z e-sklepami, które swoim klientom będą mogły zaoferować ofertę dostawy. Integracja z „ORLEN Paczka” dostępna będzie na platformach e-commerce w Polsce.

Nowi klienci biznesowi mogą korzystać ze specjalnej promocji na start usługi. Zapoznać się z nią można zostawiając zgłoszenie na stronie https://www.paczkawruchu.pl/orlenpaczka/, po którym konsultant nawiąże kontakt i przedstawi warunki współpracy. Ponadto RUCH oferuje także pełne wsparcie handlowe i marketingowe oraz pomoc w procesie integracji.

Usługa nadawania i odbierania paczek będzie dostępna do końca tego roku w ponad 5,5 tys. punktów sieci „ORLEN Paczka”. We wrześniu br. automaty „ORLEN paczka” staną w ok. 200 dostępnych całodobowo miejscach, w wielu polskich miastach. Z kolei do końca 2022 roku ich sieć będzie liczyła już blisko 2 tys. urządzeń. Klienci będą mogli też korzystać z aplikacji mobilnej, która m.in. pozwoli bezdotykowo odebrać przesyłkę z automatu paczkowego.

Polecane artykuły

Back to top button