fbpx

W Hamburgu ruszyła nowa stacja pod marką ORLEN. To druga, po Berlinie, stacja w Niemczech otwarta w ramach rebrandingu sieci na zagranicznych rynkach. W tym kraju funkcjonuje już blisko 600 stacji paliw pod marką Grupa ORLEN-star, dostępnych w każdym niemieckim landzie. Zgodnie ze strategią ORLEN 2030, koncern zamierza znacząco rozbudowywać swoją sieć, przede wszystkim za granicą.

Zgodnie ze strategią, wydatki inwestycyjne na rozwój obszaru detalicznego koncernu do 2030 roku pochłoną 1,1 mld zł, dzięki czemu EBITA LIFO wzrośnie półtorakrotnie, do ok. 5 mld zł. Do 2030 roku w regionie pod polską marką ORLEN będzie działać co najmniej 3,5 tysiąca stacji. Rozwój sieci stacji Grupy ORLEN będzie mieć miejsce przede wszystkim za granicą – udział stacji zagranicznych w całej sieci wzrośnie z 37% do 45%.

Stacja ORLEN w Hamburgu została otwarta przy ulicy Bernadottestraße, zlokalizowanej w dzielnicy Othmarschen.

ORLEN gra w zielone i stawia na OZE

PKN ORLEN strategię ujednolicania wizerunku swoich stacji na zagranicznych rynkach rozpoczął w listopadzie 2019 roku. W ramach cobrandingu już na wszystkich stacjach w Niemczech, Czechach oraz na Słowacji do lokalnych brandów star i Benzina dołączył logotyp Grupy ORLEN. Oznakowane nim zostały dystrybutory, pylony cenowe oraz ekrany wewnątrz stacji. Koncern jest również obecny na Litwie, jednak tam wszystkie stacje od początku funkcjonują wyłącznie pod brandem ORLEN.


Bądź na bieżąco

Newsletter

Newsletter

Najczęściej Czytane