fbpx

Już 22 lutego odbędzie się w Warszawie premiera bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN model C41. Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu zespołu F1 będzie miała miejsce w Polsce. 

PKN ORLEN  został sponsorem tytularnym zespołu Alfa Romeo w 2020 roku. W minionym okresie dzięki współpracy z zespołem F1 marka PKN ORLEN pojawiła się w ponad 100 tys. artykułów które według danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy. To daje wymierne korzyści marketingowe. Szacuje się, że ekwiwalent reklamowy ze współpracy z Alfa Romeo Racing ORLEN wyniósł 7,5 mln euro, czyli 30 mln złotych.

Jak podaje PKN ORLEN, zasięg materiałów, na których lokowana była marka ORLEN na social mediach Alfa Romeo Racing ORLEN przekroczył 200 milionów odbiorców, a na kanałach własnych PKN ORLEN 35 milionów. Z kolei z transmisji telewizyjnych w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad 400 milionów złotych. Oznacza to ponad trzykrotny wzrost względem 2019 roku.

W ubiegłym sezonie zespół Alfa Romeo Racing ORLEN zajął ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Podstawowymi kierowcami zespołu kierowanego przez Frederica Vasseura są – Fin Kimi Räikkönen oraz Włoch Antonio Giovinazzi. Z kolei kierowcą testowym jest Polak Robert Kubica.

W najbliższym sezonie ORLEN będzie miał wyjątkowo dużo okazji by zaistnieć w motorsporcie. Powodem takiego stanu rzeczy będzie rekordowa liczba wyścigów. W 2021 roku odbędą się 23 wyścigi Formuły 1, co jest absolutnym rekordem w historii tej dyscypliny. Z tego powodu będzie to też najdłuższy sezon w historii. Zmagania kierowców - tradycyjnie już - rozpoczną się w Australii 21 marca, a zakończą 5 grudnia w Abu Zabi.

fot. Alfa Romeo Racing ORLEN



Bądź na bieżąco

Newsletter

Newsletter

Najczęściej Czytane