Motoryzacja

Nissan idzie śladami VW oraz BMW i zmienia logo

Nissan – japoński producent samochodów – idzie śladami Volkswagena oraz BMW i zmienia swoje logo. Tak wynika przynajmniej z danych motor1.com

O zmianach świadczy zgłoszenie nowych znaków towarowych przez Nissana do urzędów patentowych w Wielkiej Brytanii, Argentynie, Urugwaju, Chile i Peru.

Po zeszłorocznych zmianach VW oraz tegorocznych BMW, Nissan postanowił pójść tą samą drogą i zmienić swoje logo. Zmiany naniesione na znaczku będą bardzo podobne do tych, które pojawią się na logo dwóch poprzednich marek. Japoński producent zrezygnował z trójwymiaru oraz znacznie uprościł cała stylizację. Jest to, podobnie jak w przypadku poprzedników, dopasowanie się do ery cyfrowej.

Nissan logo

Poprzednia zmiana logo Nissana miała miejsce ponad 30 lat temu. Wówczas Nissan zmienił  swój kolorowy znaczek nawiązujący do Datsuna (eksportowej marki koncernu) i japońskiej flagi na bardziej nowoczesne trójwymiarowy, srebrny emblemat, który gości na maskach japońskich aut do dziś.

Zmieniona zostanie także litera „Z” goszcząca w nazwie sportowego modelu 370Z.

nissanZ1

Jak widać odświeżanie logo staje się globalnym trendem i można się spodziewać, że niebawem kolejni producenci samochodów zmienią swoje znaczki na maskach.   

Chcesz rzetelnego dziennikarstwa? Wesprzyj nas na Patronite!

patornite2

Polecane artykuły

Back to top button