Nissan idzie śladami VW oraz BMW i zmienia logo

Nissan – japoński producent samochodów – idzie śladami Volkswagena oraz BMW i zmienia swoje logo. Tak wynika przynajmniej z danych motor1.com
O zmianach świadczy zgłoszenie nowych znaków towarowych przez Nissana do urzędów patentowych w Wielkiej Brytanii, Argentynie, Urugwaju, Chile i Peru.
Po zeszłorocznych zmianach VW oraz tegorocznych BMW, Nissan postanowił pójść tą samą drogą i zmienić swoje logo. Zmiany naniesione na znaczku będą bardzo podobne do tych, które pojawią się na logo dwóch poprzednich marek. Japoński producent zrezygnował z trójwymiaru oraz znacznie uprościł cała stylizację. Jest to, podobnie jak w przypadku poprzedników, dopasowanie się do ery cyfrowej.
Poprzednia zmiana logo Nissana miała miejsce ponad 30 lat temu. Wówczas Nissan zmienił swój kolorowy znaczek nawiązujący do Datsuna (eksportowej marki koncernu) i japońskiej flagi na bardziej nowoczesne trójwymiarowy, srebrny emblemat, który gości na maskach japońskich aut do dziś.
Zmieniona zostanie także litera „Z” goszcząca w nazwie sportowego modelu 370Z.
Jak widać odświeżanie logo staje się globalnym trendem i można się spodziewać, że niebawem kolejni producenci samochodów zmienią swoje znaczki na maskach.
Chcesz rzetelnego dziennikarstwa? Wesprzyj nas na Patronite!