Polska

Obserwator Logistyczny – nowy gracz na rynku mediów logistycznych

Grupa WPB Media rozszerza swoją działalność, wchodząc na nowe, medialne rynki. 27 kwietnia został uruchomiony najnowszy portal grupy – Obserwator Logistyczny.

Odpowiedź na rosnące zainteresowanie logistyką

Obserwator Logistyczny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie logistyką, która ma coraz większy wpływ na nasze życie m.in. przez rozwój e-commerce. Z tego powodu WPB Media postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynkowym, uruchamiając nowy portal.

– Obserwator Logistyczny to portal, który za zadanie wprowadzić nową jakość na rynku internetowych mediów logistycznych. O ile prasa logistyczna w Polsce trzyma poziom, o tyle z mediami internetowymi jest znacznie gorzej. Z tego powodu postanowiliśmy podnieść rękawicę rzuconą przez rynek. Mamy ambitne plany ekspansji, do końca sierpnia chcemy być drugim największym portalem o tematyce logistycznej w Polsce, a w ciągu najbliższych dwóch lat planujemy być najwięksi. Bez dwóch zdań są to ambitne cele, ale uważamy, że takie należy sobie stawiać. Nasze dotychczasowe działania pokazały, że jesteśmy w stanie rozwijać się, mając znacznie mniejsze możliwości finansowe niż konkurencja – komentuje Filip Lamański, główny koordynator projektu.

Obserwator Logistyczny stanie się czołowym portalem o tematyce logistycznej w Polsce

Plany rozwojowe faktycznie są ambitne. Do końca sierpnia Obserwator Logistyczny ma stać się czołowym portalem o tematyce logistycznej w Polsce. To oznacza, że właściciele chcą każdego miesiąca przyciągać na stronę kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Jak sami twierdzą każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Zobacz także: Najemcy generują rekordowy popyt na magazyny pomimo pandemii

– Poruszamy tematykę e-commerce, transportu, logistyki oraz magazynowania. Sama logistyka jest bardzo szeroką dziedziną i tak też chcemy funkcjonować. W odróżnieniu od naszej konkurencji nie zamierzamy polegać na informacjach prasowych, które często żywcem są kopiowane i wstawiane na portale. Naszym priorytetem jest przede wszystkim pisanie autorskich treści na podstawie raportów i analiz think tanków. Dopiero w dalszej kolejności planujemy bazować na informacjach prasowych, jednak ciągle będą to treści pisane przez nasz zespół – podsumowuje Filip Lamański.

Obecnie zespół Obserwatora Logistycznego składa się z czterech autorów, którzy dzielą tę pracę razem z pisaniem na Obserwatorze Gospodarczym. Jak jednak zaznaczają właściciele portalu, w niedalekiej przyszłości będą powiększać zespół i dążyć do tego by rozdrobnienie w pisaniu było jak najmniejsze.

Ponadto jak podają zarządzający spółką, nie zamierzają oni poprzestawać i planują dalszą ekspansję. Należy w związku z tym spodziewać się kolejnych projektów wychodzących spod rąk zespołu z WPB Media.

Błażej Kwiatkowski

ORLEN przejmuje największego drogowego przewoźnika paliw płynnych

Wszelkie prawa do treści zastrzeżone.

Polecane artykuły

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker