Obserwator Logistyczny – nowy gracz na rynku mediów logistycznych

Grupa WPB Media rozszerza swoją działalność, wchodząc na nowe, medialne rynki. 27 kwietnia został uruchomiony najnowszy portal grupy – Obserwator Logistyczny.
Odpowiedź na rosnące zainteresowanie logistyką
Obserwator Logistyczny to odpowiedź na rosnące zainteresowanie logistyką, która ma coraz większy wpływ na nasze życie m.in. przez rozwój e-commerce. Z tego powodu WPB Media postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynkowym, uruchamiając nowy portal.
– Obserwator Logistyczny to portal, który za zadanie wprowadzić nową jakość na rynku internetowych mediów logistycznych. O ile prasa logistyczna w Polsce trzyma poziom, o tyle z mediami internetowymi jest znacznie gorzej. Z tego powodu postanowiliśmy podnieść rękawicę rzuconą przez rynek. Mamy ambitne plany ekspansji, do końca sierpnia chcemy być drugim największym portalem o tematyce logistycznej w Polsce, a w ciągu najbliższych dwóch lat planujemy być najwięksi. Bez dwóch zdań są to ambitne cele, ale uważamy, że takie należy sobie stawiać. Nasze dotychczasowe działania pokazały, że jesteśmy w stanie rozwijać się, mając znacznie mniejsze możliwości finansowe niż konkurencja – komentuje Filip Lamański, główny koordynator projektu.
Obserwator Logistyczny stanie się czołowym portalem o tematyce logistycznej w Polsce
Plany rozwojowe faktycznie są ambitne. Do końca sierpnia Obserwator Logistyczny ma stać się czołowym portalem o tematyce logistycznej w Polsce. To oznacza, że właściciele chcą każdego miesiąca przyciągać na stronę kilkadziesiąt tysięcy użytkowników. Jak sami twierdzą każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Zobacz także: Najemcy generują rekordowy popyt na magazyny pomimo pandemii
– Poruszamy tematykę e-commerce, transportu, logistyki oraz magazynowania. Sama logistyka jest bardzo szeroką dziedziną i tak też chcemy funkcjonować. W odróżnieniu od naszej konkurencji nie zamierzamy polegać na informacjach prasowych, które często żywcem są kopiowane i wstawiane na portale. Naszym priorytetem jest przede wszystkim pisanie autorskich treści na podstawie raportów i analiz think tanków. Dopiero w dalszej kolejności planujemy bazować na informacjach prasowych, jednak ciągle będą to treści pisane przez nasz zespół – podsumowuje Filip Lamański.
Obecnie zespół Obserwatora Logistycznego składa się z czterech autorów, którzy dzielą tę pracę razem z pisaniem na Obserwatorze Gospodarczym. Jak jednak zaznaczają właściciele portalu, w niedalekiej przyszłości będą powiększać zespół i dążyć do tego by rozdrobnienie w pisaniu było jak najmniejsze.
Ponadto jak podają zarządzający spółką, nie zamierzają oni poprzestawać i planują dalszą ekspansję. Należy w związku z tym spodziewać się kolejnych projektów wychodzących spod rąk zespołu z WPB Media.
Błażej Kwiatkowski
ORLEN przejmuje największego drogowego przewoźnika paliw płynnych