Polska

Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek – ruszyła kampania dla młodych sportowców

„Żeby zostać mistrzem świata, trzeba najpierw zostać mistrzem podwórka” – to hasło konkursu dla dzieci i młodzieży zorganizowanego przez Orlen w ramach kampanii wspierania i promowania polskiego sportu, która rozpoczęła się 5 września br. Akcja Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek obejmuje zasięgiem cały kraj.

Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek 

Ogólnopolską akcję poszukiwania młodych mistrzów podwórek wpierają polscy mistrzowie świata: Bartosz Zmarzlik, Paweł Fajdek i Bartosz Kurek. 

W ramach kampanii i konkursu Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek, została uruchomiona specjalna strona www.i.pl/mistrzowie, na której młodzi sportowcy mogą umieszczać swoje zgłoszenia i prezentować talenty sportowe. Najbardziej obiecujący młodzi sportowcy, którzy zgłoszą się do konkursu, będą mogli odbyć trening z gwiazdami sportu i rozwinąć swoją karierę sportową, a w przyszłości być może zdobyć tytuł mistrzowski.

Zobacz także: Orlen pozostanie sponsorem siatkówki Reprezentacji Kobiet i Mężczyzn do końca 2026 roku

Stypendia dla młodych sportowców

W specjalnym spocie wideo i w materiałach promujących konkurs zobaczymy wybitnych polskich mistrzów świata ze sportowej Grupy ORLEN: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i Bartosza Kurka, którzy zaangażują się w ogólnopolską akcję poszukiwania przyszłych mistrzów świata na polskich podwórkach. Za realizację kampanii odpowiadała agencja Heart&Brain. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie i TV.

Zobacz także: Strategia środowiskowa Orlen: w planach stacje tankowania wodoru w kolejnych polskich miastach

Grupa ORLEN jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Paraolimpijskigo, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Koszykówki oraz sponsorem ponad 70 klubów sportowych w całej Polsce. Po sfinalizowaniu fuzji z LOTOSEM, PKN ORLEN jest również sponsorem: Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Tenisa. Flagowym projektem Koncernu jest sponsoring tytularny zespołu Alfa Romeo F1 Team ORLEN oraz wsparcie naszego ambasadora i jedynego polskiego kierowcy w historii Formuły 1, Roberta Kubicy.

ORLEN Unipetrol podpisał umowę na zakup włosko-czeskiej firmy REMAQ, regionalnego lidera recyklingu

Wszelkie prawa do treści zastrzeżone.

Agnieszka Patyk

Absolwentka studiów azjatyckich dalekowschodnich, studentka KU Leuven i ekonomii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoją przyszłość wiąże z finansami, ze szczególnym uwzględnieniem dalekowschodnich giełd papierów wartościowych. Jej pasją są języki obce, posługuje się angielskim, chińskim, rosyjskim oraz niemieckim. Współautorka monografii naukowej „Systemy Polityczne państw Bliskiego Wschodu”.

Polecane artykuły

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker