Polska

„ORLEN w ruchu” i ferworze inwestycyjnym

 „ORLEN w ruchu”, bo tak nazywa się nowy koncept sprzedażowy, to format sprzedaży detalicznej, który będzie obejmował trzy rodzaje obiektów, gdzie będzie dostępna zarówno oferta detaliczna jak i gastronomiczna.

W formacie A udostępnione zostaną ok. 20-metrowe obiekty, natomiast w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty, zarówno wolnostojące, jak też zlokalizowane w ciągach komunikacyjnych. Powstaną również kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach.

W Polsce pod marką „ORLEN w ruchu” powstanie sieć ok. 900 obiektów.

ORLEN zapowiedział, że pierwsze punkty sprzedaży detalicznej poza stacjami zostaną uruchomione jeszcze w tym roku. Jak się okazało nie tylko poza stacjami, ale również poza granicami naszego kraju. W miniony czwartek PKN ORLEN ogłosił otwarcie w czeskiej Pradze pierwszego sklepu pod marką „Stop Cafe”. Lokal umiejscowiony jest przy ul. Thámova, w pobliżu popularnej stacji metra Křižíkova.

Powierzchnia pierwszego sklepu w Czechach należącego do Grupy ORLEN wynosi 43 m kw. i na razie będzie funkcjonował pod brandem „Stop Cafe”, jednak docelowo, w ramach procesu rebrandingu, zagraniczna sieć sklepów będzie funkcjonowała pod marką „ORLEN Go!”.

Wszelkie prawa do treści zastrzeżone.

Polecane artykuły

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker