Gospodarka

Idealne opakowania dla Twojej firmy. Sprawdź jakie wybrać

Na zyski w Twojej firmie mają wpływ nie tylko kampanie marketingowe i reklamy, a nawet nie tylko sama jakość produktu, ale też wybór odpowiednich opakowań. Jeżeli postarasz się o przyspieszenie procesu pakowania i o zmianę zwykłego pudełka w swoją wizytówkę firmową, uda Ci się zwiększyć zyski, i to znacznie. Sprawdź jakie pudełka warto wykorzystać w swojej firmie. 

Kartony fasonowe

Elegancki kształt, łatwe składanie, szybkie pakowanie i wiele zastosowań – to określenia, które najlepiej pasują do kartonów fasonowych. Innowacyjna metoda produkcji sprawia, że do złożenia kartonów wykrojnikowych nie trzeba używać taśmy klejącej. Wystarczy tylko wykonać kilka ruchów, a niebawem pudełko będzie gotowe do pakowania. Karton fasonowy zawiera tylko jedną górną klapę, którą po zamknięciu należy wsunąć w otwory. Zamykanie pudełka jest więc intuicyjne, i podobnie jak w przypadku składania, nie musisz używać taśmy. Innowacyjna budowa przekłada się nie tylko na przyspieszenie procesu pakowania, ale też na wygląd przesyłki. Opakowania wykrojnikowe prezentują się bowiem bardziej elegancko niż zwykłe pudełka klapowe. Co ważne, mają wiele zastosowań. Wyślesz w nich: galanterię, zabawki, drobne sprzęty elektroniczne, kosmetyki, ozdoby czy pojedyncze sztuki odzieży.

Tanie kartony

Jakość opakowania i jego wygląd są ważne, ale w biznesie, jak to w biznesie, liczą się również pieniądze. Trzeba więc znaleźć producenta opakowań, który oferuje atrakcyjne ceny. Oczywiście możesz kupować kartony w stacjonarnym sklepie z artykułami biurowymi, ale w Internecie można często natrafić na oferty w znacznie niższych cenach. Pamiętaj, że nawet jeżeli dopiero rozkręcasz firmę i wysyłasz zaledwie kilka przesyłek tygodniowo, lepiej nie kupować opakowań pojedynczo, ale złożyć zamówienie hurtowe. Dzięki temu można sporo zaoszczędzić, a kartony przed złożeniem zajmują niewiele miejsca, więc bez problemu przechowasz je nawet w niewielkim lokalu.

Zobacz także: Saldo obrotów bieżących na rekordowym deficycie! Handel zagraniczny kuleje

Kartony na wymiar

Czy wiesz co często irytuje klientów w e-commerce? Wysyłanie małych rzeczy w olbrzymich kartonach. Mimo licznych kampanii na rzecz środowiska, wielu sprzedawców niestety wciąż lekceważy kwestie związane z oszczędzaniem surowców, w tym tektury. A użycie zbyt dużego kartonu wiąże się też ze zwiększonym zużyciem taśmy i wypełniaczy. Czas to zmienić. Jeżeli wysyłasz rzeczy o nietypowych rozmiarach lub kształtach i trudno Ci dopasować odpowiedni karton, zamów pudełka na wymiar. Będą perfekcyjnie dopasowane do produktu, dzięki czemu nie będziesz marnować surowców i zadbasz o najwyższy poziom ochrony towarów podczas transportu.

Karton z automatycznym dnem 

Skoro karton fasonowy pozwala przyspieszyć pakowanie, to trzeba powiedzieć, że karton z automatycznym dnem pozwala pakować rzeczy z prędkością światła. Do jego złożenia wystarczy tylko… jeden ruch. Musisz po prostu ścisnąć karton z obu stron, a on sam przybierze odpowiedni kształt. Nie trzeba obawiać się, że tego rodzaju opakowanie będzie mniej wytrzymałe niż pozostałe modele. Dzięki podwójnemu dnu i sprytnej konstrukcji karton doskonale nadaje się do wysyłki ciężkich przedmiotów. Co więcej, pudełko można rozłożyć i pozostawić do ponownego użytku. Jeśli umieścisz na opakowaniu nadruk z informacją o takiej możliwości, na pewno poprawisz swój wizerunek w oczach klientów, którzy przecież coraz bardziej doceniają funkcjonalne rozwiązania.

Pudełka kartonowe

Jeśli prowadzisz biznes, musisz pamiętać o jednej zasadzie  – ludzie lubią ładne rzeczy. Dlatego właśnie warto zainwestować w projekt spersonalizowanych opakowań firmowych. Umieść na nich logo, hasło reklamowe, inspirujący cytat albo zabawną grafikę, która zapewni klientom odrobinę humoru po ciężkim dniu w pracy. W ten sposób zbudujesz relację z kupującymi, sprawisz, że będą chcieli wracać na stronę Twojego sklepu, a przede wszystkim, ułatwisz im zapamiętanie Twojej marki. Opakowanie z nadrukiem na pewno wyróżni się spośród setek przesyłek w zwykłych kartonach. I o to chodzi! Twoja firma musi być oryginalna i wyrazista.

Przedsiębiorcy często lekceważą kwestię wyboru odpowiednich opakowań. Tymczasem opakowanie ma wpływ na wizerunek marki i na Twoje zyski. Jeśli przyspieszysz proces przygotowywania przesyłek, pracownicy będą mieli czas na wykonywanie innych zadań, a gdy zadbasz o estetykę przesyłki, zyskasz zadowolonych klientów. Poświęć więc trochę czasu na wybór odpowiednich pudełek.

Polecane artykuły

Back to top button